zaterdag 2 juni 2012

Mijn "residency" in Singapore

Mijn appartement ligt in Yong An Park aan River Valley Road. Het complex is in 1986 gebouwd en ligt lekker centraal in Singapore stad. Iets langer dan 10 minuten lopen van Orchard Road, DE winkelstraat en 15 minuten lopen van de Quay's waar veel restaurantjes te vinden zijn. Om de hoek is een groot winkelcentrum "Great World City" te vinden voorzien van een Cold Storage supermarkt en een prima food court. 




En nu maar hopen dat ik af en toe eens post krijg. En dan bedoel ik natuurlijk geen rekeningen!






Het appartement heeft een ruime woonkamer met klein balkon, keuken, 3 slaapkamers, 2 badkamers en een Maids room. 




 De woonkamer en master bedroom hebben uitzicht op het park en het zwembad.
Aan de keuken zit een tweede balkon waar de wasmachine, droger en vaatwasmachine staan. 

De meeste Appartementen zijn voorzien van een zogenaamde "maids room". Deze moet dienst doen als slaapkamer voor de maid die de meeste expats aannemen. Ik vind het schokkend als je hier je maid durft te laten slapen. Voor mij is het prima kast voor de stofzuiger, strijkplank en koffers :-)

Onder de indruk van mijn tijdelijke onderkomen? Als ik weer naar huis ga, is mijn appartement voor 4.1 miljoen Sing Dollar te koop!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten